علیخانی: بدنبال بهره برداری از ظرفیت های بالقوه شرکت ها در جهت تامین منافع بازنشستگان هستیم/عبداله خانی: نگاه هلدینگ کمک به عملیاتی شدن برنامه شرکت هاست/آل ابراهیم: پیش بینی افزایش درآمد حداقل ۲۰ درصدی ناشی از استقرار کامل سامانه مدیریت انبارها

در نشست کمیته تحقیق و توسعه هلدینگ آتیه صبا با حضور مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح شد؛

علیخانی: بدنبال بهره برداری از ظرفیت های بالقوه شرکت ها در جهت تامین منافع بازنشستگان هستیم/عبداله خانی: نگاه هلدینگ کمک به عملیاتی شدن برنامه شرکت هاست/آل ابراهیم: پیش بینی افزایش درآمد حداقل ۲۰ درصدی ناشی از استقرار کامل سامانه مدیریت انبارها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ آتیه صبا، ششمین جلسه کمیته تحقیق و توسعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا با حضور سیدرضا علیخانی مدیرعامل، عبداله خانی رییس هیات مدیره، مرتضی احسانی معاون نظارت بر شرکت ها، محمدرضا زارعلی معاون مالی و منابع انسانی، افسانه محرابی معاون امور اقتصادی، مهدی آل ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران این شرکت در هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.

علیخانی، مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه بررسی ظرفیت های مولدساز شرکت های تابعه همراستا با مطالبات صندوق بازنشستگی کشوری، در دستور کار کمیته تحقیق و توسعه هلدینگ آتیه صبا قرار دارد، گفت: جلسات این کمیته در راستای بهبود هم افزایی و تعامل میان هلدینگ و شرکت های تابعه در زمینه بهره برداری از ظرفیت های بالقوه در جهت تامین منافع بازنشستگان است.

در ادامه جلسه، محمد عبداله خانی، رییس هیات مدیره شرکت آتیه صبا با بیان اینکه کمیته تحقیق و توسعه ظرفیت سازی در شرکت های تابعه را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی ها باید در جهت حداکثرسازی ارزش افزوده ایجاد شده توسط شرکت ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسات، نگاه ما کمک به عملیاتی شدن برنامه شرکت هاست.

مهدی آل ابراهیم، مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با تشکر از برگزاری این جلسه در هلدینگ آتیه صبا به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش درآمد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداخت.

وی از استقرار کامل سامانه مدیریت انبارها در رویه واردات در سطح کلیه شرکت ها پس از ۲۰ سال خبر داد و تصریح کرد: از محل پیاده سازی این سامانه، حداقل ۲۰ درصد افزایش درآمد عاید شرکت می شود.

وی همچنین افزایش سهم بیمه از ۵۵ به ۵۸ درصد و واقعی سازی نرخ تعرفه گمرکی نسبت به رشد بهای تمام شده را از دیگر اقدامات شرکت در جهت افزایش درآمد، برشمرد.

در ادامه مدیرعامل انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به ارائه توضیحاتی از اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش هزینه ها، شامل حصول منافع مالیاتی با اصلاح رویه ثبت درآمد بیمه، اصلاح رویه ثبت کالاهای رسوبی و کنترل هزینه تعمیر و نگهداری از طریق نوسازی ناوگان و تجهیزات، پرداخت.

در این جلسه، محسن رحیمی، مشاور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه  نظارت بر شرکت ها در خصوص راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه شرکت انبارهای عمومی(سما) گفت: این سامانه امکان رصد وضعیت کلیه شعب انبارها به تفکیک از نظر درآمد، تناژ، هزینه و … را مهیا نموده و استقرار آن باعث بهبود نظام کنترل داخلی، افزایش درآمد و ارتقاء شفافیت عملکرد شرکت هاست.

گفتنی است در ادامه جلسه مدیران بودجه، سرمایه گذاری و اعضای کمیته تحقیق و توسعه هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، با طرح پرسش هایی در حوزه های مختلف از مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بحث و گفت و گو پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.