قاسمی: افزایش ۳ تا ۵ فروند هواپیما به ناوگان «آسمان» در سال آینده/ تکریم مسافران را وظیفه خود می دانیم

در همایش مدیران ایستگاه‌های هواپیمایی آسمان مطرح شد؛

قاسمی: افزایش ۳ تا ۵ فروند هواپیما به ناوگان «آسمان» در سال آینده/ تکریم مسافران را وظیفه خود می دانیم

مدیرعامل هواپیمایی آسمان از پیگیری برای افزوده شدن سه تا پنج فروند هواپیمای دیگر به ناوگان هواپیمایی آسمان در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی هواپیمایی آسمان، کاپیتان حسن قاسمی در همایش مدیران ایستگاه‌های هواپیمایی آسمان که با حضور رئیس و عضای هیات مدیره، معاونان و مدیران هواپیمایی آسمان برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را تقویت انسجام بین هواپیمایی آسمان و ایستگاه های این شرکت در اقصی نقاط کشور دانست و تصریح کرد: ما در شرکت هواپیمایی آسمان دارای ظرفیت های بسیار ارزنده ای هستیم که باید با بارور کردن هرچه بیشتر این ظرفیت های ارزشمند، شاهد رشد روزافزون هواپیمایی آسمان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هواپیمایی آسمان طی ماه های گذشته، از افزایش تعداد هواپیماهای فعال این شرکت از سه فروند به هفت فروند طی ماه های اخیر خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده، هواپیماهای فعال شرکت تا پایان سال به هشت فروند افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان از آمادگی این شرکت برای خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: آماده هستیم در صورت نیاز، نسبت به فعال سازی پروازهای فوق العاده اقدام کنیم.

وی در خصوص پیگیری های انجام شده برای توسعه ناوگان هواپیمایی آسمان اظهار کرد: در نیمه نخست سال آینده بین سه تا پنج فروند هواپیمای دیگر به ناوگان این ایرلاین اضافه شود که به معنای اضافه شدن حداقل ۴۵۰ و حداکثر ۸۵۰ صندلی خواهد بود.

قاسمی همچنین از برنامه‌ریزی برای افزایش پروازهای داخلی به مناطق کمتر توسعه یافته کشور در سال آینده خبر داد و یادآور شد: اکنون پروازهای خارجی این شرکت به مقاصد استانبول، نجف و تفلیس انجام می‌شود و سال آینده پروازها به مقاصد امارات، عمان و کویت را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی در ادامه بر تکریم هرچه بیشتر مسافران هواپیمایی آسمان تاکیدکرد و گفت: در همه بخش ها وظیفه داریم که مسافران را تکریم کنیم و این مهم وظیفه ای برای همه مدیران در تمام سطوح مدیریتی هواپیمایی آسمان است.

در این همایش، مهران عزیزیان معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی آسمان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت ایستگاه های این شرکت پرداخت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.