مسکنی: ضرورت گسترش فعالیت بازاریابی تعاملی در جهت گسترش سهم بازار/به دنبال افزایش سود و خلق درآمد برای بازنشستگان هستیم

در مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح شد؛

مسکنی: ضرورت گسترش فعالیت بازاریابی تعاملی در جهت گسترش سهم بازار/به دنبال افزایش سود و خلق درآمد برای بازنشستگان هستیم

مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، معاون برنامه ریزی گمرک ایران و جمعی از مدیران ارشد انبارهای عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، مراسم رونمایی از خدمات نوین و دستاوردهای ارزش آفرین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور آیت الله محمّدی عراقی، رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم، مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سید حمیدرضا هاشمی، عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، ابوالفضل اکبرپور، معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک ایران، سیدرضا علیخانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، محمد عبداله خانی، رییس هیات مدیره شرکت آتیه صبا، مصطفی فروتن، معاون سرمایه گذاری و اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، امید حسین ابیانه نظری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی ایران، و مدیران عامل شرکت‌های تابعه انبارهای عمومی ایران برگزار شد.مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: افزایش فعالیت‌های ارزش آفرین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جز با مساعدت و همیاری تمامی مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت در سراسر ایران و در تعامل سازنده با گمرک جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نخواهد بود و نتیجه این تعاون و همکاری که قدمتی ۶۳ ساله دارد و تکیه مدیران امروز بر این پشتوانه تاریخی است، قطعاً این شرکت را به روزهای اوج خود می‌رساند. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه ضمن تاکید بر گسترش فعالیت بازاریابی تعاملی توسط شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی و توسعه بازار این شرکت‌ها در جهت تامین منافع بازنشستگان کشوری، افزود: ما در صندوق بازنشستگی به دنبال کسب منفعت فردی و ثروت اندوزی نیستیم و تمام هدف ما از افزایش سود و خلق درآمد برای بازنشستگان معزز به عنوان بامنزلت ترین و فرهیخته ترین قشر کشور عزیزمان ایران است. وی خاطرنشان کرد: اگر هریک از شرکت های تابعه صندوق نتوانند برای این عزیزان منافعی را به همراه داشته باشند، به جهت صرفه و صلاح شرکت در خصوص نحوه ادامه فعالیت های آنان تصمیم گیری مقتضی خواهد شد و این روش از سیاست قطعی صندوق خواهد بود. مسکنی ضمن ابراز امیدواری نسبت به کاهش مسائل و مشکلات بازنشستگان در سال آینده از طریق موضوع هم افزایی شرکت های تابعه صندوق، اظهار داشت: تمامی هلدینگ‌های تابعه صندوق بایدهمکاری فی ما بین شرکت های هم خانواده صندوق را به جد پیگیری کنند تا با استفاده از ظرفیت این شرکت ها در حوزه تصمیمات راهبردی و خلق فرصت های جدید برای توسعه بازار اتفاقات بزرگی رقم زده شود. وی ادامه داد: این هم افزایی موجب می‌شود ما بسته خدماتی کامل تری را به بازار ارائه کنیم و به عنوان رقیبی جدی در بازار باشیم و این مهم باعث کسب سود به نفع بازنشستگان عزیز خواهد شد.در این رویداد، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان اهداف رونمایی از موزه خدمات گمرکی که نشان از سابقه درخشان این شرکت در ۶۲ سال خدمت رسانی به تجار و صاحبان کالا است، گفت: امروز و این مکان نشان دهنده تلاش مستمر تمامی همکاران در جهت ارتقاء و حفظ منافع بازنشستگان عزیز کشوری و همچنین آغاز هم افزایی مشترک با شرکت های تابعه وابسته به صندوق بازنشستگی است. در ادامه این مراسم از سامانه مدیریت انبارداری شرکت موسوم به سامانه سما به عنوان یکی از دستاوردهای نوین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه فناوری اطلاعات رونمایی شد.

همچنین در این مراسم، بارانداز شعبه جدید در شهر یزد، محوطه ریلی شعبه اینچه برون و شعبه جدید شوشمی در استان کرمانشاه به صورت ویدیو کنفرانس توسط مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی افتتاح و به بهره برداری رسید. در این مراسم تفاهم نامه های مشترکی با شرکت های ایران یاسا، گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت حمل و نقل جاده ای فجر جهاد برای همکاری هایی در زمینه های لجستیک و دیگر حوزه ها توسط مدیران عامل این شرکت ها به امضا رسید و در ادامه از خانواده شهیدان عبدالزهرا سخراوی، رضا مهرانی، محمود معروف، عباسعلی پیری و محبوب شیخ بیگلو تقدیر به عمل آمد. در پایان این رویداد، موزه خدمات گمرکی ایران توسط مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه افتتاح شد و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، توضیحاتی در خصوص تجهیزات و ماشین آلات موجود در این موزه ارائه کردند. گفتنی است جمعی از مقامات و مدیران کشوری ولشکری در این مراسم حضور داشتند. انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.