هتل‌های ایرانگردی بواسطه‌ قدمت و اصالتِ فرهنگ مهمان‌پذیری‌، در جذب گردشگر موفق تر از سایر هتل ها عمل کرده‌اند

رئیس هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی در بازدید از هتل جهانگردی:

هتل‌های ایرانگردی بواسطه‌ قدمت و اصالتِ فرهنگ مهمان‌پذیری‌، در جذب گردشگر موفق تر از سایر هتل ها عمل کرده‌اند

به‌گزارش روابط‌عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ نعمت‌الله ایزدی اظهار کرد: باتوجه به‌اینکه صندوق بازنشستگی سهامدار گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی است و جامعه هدف ما حدود یک و نیم میلیون بازنشسته کشوری هستند، تمام سعی و توان خود را برای حل مشکلات شرکت‌های زیر مجموعه صندوق، به‌ویژه هتل های ایرانگردی  به‌ منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به بازنشستگان به‌کار بسته‌ایم.

وی درادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از اقامت در هتل های ایرانگردی دارم، تغییر کیفی ارائه خدمات در این هتل ها مشهود است که البته نقش مدیران در ایجاد این تغییرات انکار ناپذیر است.

ایزدی افزود: یکی از موضوعاتی که درخصوص مشاغل وابسته به گردشگری در جامعه ما باید نهادینه شود، ایجاد حس صمیمیت بین مهمان و میزبان است.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی با اشاره به اینکه نه فقط در هتل ها بلکه در شرکت ‌های هواپیمایی نیز برخورد خشک و رسمی با مهمانان حس نزدیکی و اعتماد بین ارائه دهنده خدمات و استفاده کننده را از بین می‌برد، ادامه داد: با وارد کردن فرهنگ دیرینه‌ مهمان‌داری و مهمان‌دوستیِ خانواده ایرانی به ساختارهای اداری می‌توانیم حس صمیمت را به گونه‌ای در مهمانان القا کنیم  که گویی در خانه دومشان اقامت دارند.

وی با بیان اینکه همواره برای ارتقای هرچه بهتر خدمات باید تلاش کرد، ادامه داد: در مجموع، هتل های ایرانگردی و جهانگردی به‌دلیل قدمت، سابقه و فرهنگ پذیرش مهمانی که در آن نهادینه شده است، در زمینه ایجاد حس صمیمیت نسبت به خیلی از هتل‌های پنج ستاره و هم‌چنین شرکت‌های خدمات مسافرتی، موفق‌تر عمل کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.