ورود قدرتمند به عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور/ گسترش سبد محصولات و فعالیت های اجرایی شرکت تجهیزات ایمنی راهها

ورود قدرتمند به عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور/ گسترش سبد محصولات و فعالیت های اجرایی شرکت تجهیزات ایمنی راهها

 پتانسیل های موجود در شرکت تجهیزات ایمنی راهها در زمینه تولید تجهیزات راهداری و ایمنی راه از یک سو، نقش پر رنگ راهداری در امنیت جاده ها و راه های عبوری و از سوی دیگر توجه به امر راه و راهداری را در این شرکت مضاعف می‌سازد. نقش آفرینی تیم اجرایی این شرکت در پروژه های ملی و شریان های اصلی راهسازی و تغییر سیاست های هیات مدیره در گسترش سبد محصولات و فعالیت های اجرایی ؛ تأثیر بسزایی داشته است .

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت تجهیزات ایمنی راهها، محمد فروزان رئیس هیأت مدیره این مجموعه  با اشاره به اهداف ایجاد شده در زمینه تولید تجهیزات استاندارد در راستای توسعه ایمن سازی راههای کشور همراه با تکنولوژی های روز دنیا افزود: با توجه به سوابق درخشان و موفق شرکت تجهیزات ایمنی راهها در پروژه های ملی و شاه راههای عبوری کشور میتوانیم با تکیه بر ظرفیت های تولیدی موجود و استفاده از توان و تخصص نیروهای کارآمد در آینده ای نزدیک شاهد حضور پر رنگ شرکت تجهیزات ایمنی راهها در افزایش ایمن سازی پروژه های راهسازی و راهداری باشیم.

محمد فروزان در ادامه گفت: یکی از پروژه های ملی که شرکت تجهیزات ایمنی راهها در آن نقش بسزایی داشته است پروژه آزاد راه شرق سپاهان می باشد که از کیلومتر ۳۰ آزادراه اصفهان – نطنز – کاشان شروع و به طول ۹۳ کیلومتر به سمت شرق ادامه می یابد. در این پروژه تیم اجرایی این شرکت با تلاش شبانه روزی توانسته است اقدامات قابل توجهی در ایجاد ایمن سازی پروژه فوق و راهداری آن انجام دهد  به طوریکه در طوفانی که در فروردین ماه سال جاری در محل پروژه باعث ایجاد مشکلات زیادی گردید؛ این شرکت با ایفای نقش نیروهای مستقر در پروژه توانست با تدابیر مهندسی شده و همکاری با نیروهای هلال احمر از وقوع تلفات جانی جلوگیری کند.

رئیس هیأت مدیره در پایان خاطر نشان کرد: امیداوریم در ادامه این مسیر بتوانیم با همکاری شرکت آزادراه شرق سپاهان جهت بهره برداری بیشتر این آزادراه و خدمت بیشتر به مردم گام های موثرتری را برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.