۱۴۰۰/۱۲/۰۸
سخنگوی دولت:

وزیر، مدیران جوان و کارکنان پرتلاش ‎وزارت مردم نشان دادند می‌توانند آینده روشنی رقم بزنند

«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌ رسانی دولت در حساب شخصی توییتر خود نوشت: ‏امروز برای بازدید از نمایشگاه عملکرد شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آنجا رفتم. وزارت کار، پُر کار بود و یک شروع خوب با یک برنامه تحولی در دستور کار بود. وزیر، مدیران جوان و کارکنان پرتلاش ‎وزارت مردم نشان دادند می‌توانند آینده روشنی رقم بزنند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
تشریح عملکرد شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حضور سخنگوی دولت/ دکتر عبدالملکی:

روز شمار خدمت در وزارت مردم برقرار است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روز شمار خدمت با هدف نظارت مستمر بر عملکردها و اولویت‌گذاری راهبردهای عملیاتی در وزارت مردم برقرار است.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
برای نخستین‌بار از زمان عضویت در اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی (ISSA) صورت گرفت:

انتخاب طرح‌های اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان «تجربه‌های موفق ۲۰۲۱ ایسا»

دو طرح اجتماعی ارائه‌شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی (ISSA)، مورد تایید قرار گرفت و در رویداد بین‌المللی «انجمن تامین اجتماعی منطقه آسیا و اقیانوسیه» این اتحادیه جهانی به‌عنوان طرح‌های برگزیده، ارائه شد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

موتورچی خبر داد: نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم برگزار می‌شود

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم با هدف انعکاس خدمات معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه از ۷ لغایت ۲۰ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
دکتر تاجیک در بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره):

تعمیم اقدامات مناسب در مسیر افزایش درآمدزایی و سودآوری در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه معاون نظارت بر شرکت های آن هلدینگ از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

به روزرسانی درگاه‌های ارتباطی آنلاین پگاه

مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد. به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاه‌های ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.