ثبت رکوردی جدید توسط صنایع شیر ایران/ افزایش ۴۳ درصدی فروش داخلی در سال ۹۹

ثبت رکوردی جدید توسط صنایع شیر ایران/ افزایش ۴۳ درصدی فروش داخلی در سال ۹۹

 عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، با ارائه گزارشی از دستاوردهای شرکت در سال گذشته گفت: ثبت رکوردهای جدید در حوزه‌های مختلف پگاه، موجب خرسندی و رضایت سهامدار، است

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، نخستین گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های تابعه پگاه در سال ۱۴۰۰ با هدف بررسی عملکرد سال گذشته و برنامه های آتی برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل صنایع شیر ایران در خصوص وضعیت شاخص‌های پگاه هم تصریح کرد: شرکت صنایع شیر ایران در سال ۹۹ در حوزه‌های دریافت شیرخام ۷، فروش مقداری داخلی ۴/۲ و صادرات مقداری ۱۰ نیز درصد رشد، داشته است.

وی افزود: آمارها همچنین نشان از رشد فروش مقداری کل به میزان ۴، ارزش سبد فروش داخلی ۴۳ و سود قبل از مالیات ۷۰ درصدی پگاه، دارد.

عبداله قدوسی با اشاره به استراتژی ترسیم شده در سال جاری، بر تمرکز شرکت‌های پخش سراسری بازار گستر پگاه و بازرگانی صنایع شیر ایران بر توسعه فروش داخلی و صادرات، تاکید کرد.

ولی ملکی رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران نیز در این رویداد با اشاره به روش های مدیریتی و استفاده از آموزه های قرآنی در مسیر توسعه سازمانی تاکید کرد .

وی با مرور برخی نکات مدیریتی تصریح کرد: هدف گذاری و تلاش همه جانبه مدیران باید در جهت توسعه بیش از پیش پگاه باشد.

در این نشست نتایج بررسی عملکرد سال ۹۹ شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز گزارش و در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، گلپایگان و خراسان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند. همچنین در گروه شرکت‌های توزیعی منطقه ۵ و منطقه ۲ رتبه اول و دوم را کسب کردند.

بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و همدان مقام اول و دوم و شیر خشک نوزاد نیز مقام برتر در گروه غیر لبنی، را به‌دست آوردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.